Sok vagy kevés épp az ideje? Válassza az összefoglalónkat vagy mélyüljön el honlapunkban az alábbi gombra kattintva.

Kattintson a bővebb információkért

 


Ügyfeleink az eredményeink alapján ítélnek meg bennünket

A MediaCom felelős a világ néhány legkiemelkedőbb vállalata - például a P&G, a Shell, a Universal, a GlaxoSmithKline, az RBS és a VW - számára a hirdetési felületek tervezéséért és felvásárlásáért.

Az esettanulmányok és referencia ajánlások alapján Ön is meg fogja érteni ennek az okát.

A MediaCom másként működik. Szenvedélyünk az üzleti növekedés elősegítése, a versenytársak elé helyezése, és az előny megtartása.

Ennek érdekében csak a valós üzleti eredményeket vesszük számításba, ezzel elősegítve, hogy a médiatervező és vásárló üzletág még inkább teljesítmény-alapú és kiszámítható legyen.

Az ügyfeleink érdekeinek védelmében kihasználjuk azt a hatást, amit mi magunk a GroupM, a WPP média "szülőcsoport" tagjaként élvezünk, és ami által biztosak lehetünk abban, hogy a médiatervező és felvásárló munkacsoportjaink a piac legjobb árajánlatán szerzik meg a médiát. Az ágazat legnagyobb integrált interaktív szolgáltató munkacsoportjának másik előnye abban testesül meg, hogy elsők között azok a cégek részesülnek a feltörekvő média lehetőségeiből, amelyekkel mi együtt dolgozunk.

Hitünk szerint azzal, hogy nálunk elsők az Emberek, nálunk jobbak az eredmények is. Ez magyarázza, hogy miért töltünk jelentősen több időt a fogyasztók megszólításával és életük megtapasztalásával, mint bármely más médiaügynökség. Ennek a példa nélkülien magas színvonalú fogyasztói elgondolásnak köszönhetően a médiatervező és felvásárló munkacsoportjaink képesek olyan egyedi, hosszú távú kommunikációs megoldásokat kialakítani, amelyek a célközönséget lekötik, viselkedésére hatással vannak, és így biztosítják az üzleti sikert.

Ennek a fejezetnek a böngészésével többet tudhat meg a díjnyertes kampányainkról, megtekintheti esettanulmányainkat, és elolvashatja referencia ajánlásainkat is.