Sok vagy kevés épp az ideje? Válassza az összefoglalónkat vagy mélyüljön el honlapunkban az alábbi gombra kattintva.

Kattintson a bővebb információkért
kedd, 08.09.15

Digitális tendert nyert a Mediacom, mert tudja mire vágyik a Rossmann

 

Komplex digitális stratégiája és gondolkodásmódja segítette a Mediacomot a Rossmann webshop támogatására kiírt digitális tender győzeleméhez.


A Mediacom hitvallása szerint Content + Connections ügynökségként minden lehetséges média illetve tartalmi szempontból is releváns felületet optimalizálva és összehangolva dolgozta ki a stratégiáját, azaz nem csupán a kiírt feladatra silóban adott választ.


A júliusi tender kiírás során, a résztvevő 5 ügynökségnek, a megújult Rossmann webshop támogatására kellett főként PPC és digitális tartalmi stratégiát kialakítania.


A nyertes Mediacom konverzió fókuszú megoldásra törekedett mind kreatív, mind pedig média szempontból.

Média stratégiájában sales növelő, maximálisan konverzió fókusszal PPC és programmatic megoldást javasolt.

A tartalmi kommunikációs megoldások fejlesztéséért a Mediacom tartalom előállító csoportja a MediaBeyondAdvertising felel, míg a banner design terveket az Ester Communications fejlesztette.


A Rossmann és a Mediacom közötti közös munka augusztusban indul.

 

               



További információk:      


   Kun Miklós                                                                                   Gizella Andrea               MediaCom                                                                                       MediaCom               CSO & Head of Research                                                           Brand Ambassador              miklos.kun@mediacom.com                                           andrea.gizella@mediacom.com                                       


                                                                                                           


Mediacom Magyarország Kft.   1123 Budapest, Alkotás utca 53.       Tel.: +36 1 346 70 20