Sok vagy kevés épp az ideje? Válassza az összefoglalónkat vagy mélyüljön el honlapunkban az alábbi gombra kattintva.

Kattintson a bővebb információkért
kedd, 01.03.16

Rossman -mcMediacom - Még mindig tudják mire vágyik a Rossmann

 

2015 után idén ismét a Mediacom Magyarország nyerte a Rossmann Magyarország digitális tenderét, ezzel megvédte 2015-ös pozícióját és kizárólagossságot is kapott.

 





2016-ban is a Mediacom komplex digitális stratégiája és gondolkodásmódja segítette az ügynökséget a győzelemhez.

A Mediacom hitvallása szerint Content + Connections ügynökségként minden lehetséges média illetve tartalmi szempontból is releváns felületet optimalizálva és összehangolva dolgozta ki a stratégiáját, azaz nem csupán a kiírt feladatra adott választ.


Minthogy 2015-ös esztendőben jelentősen megnőtt az online drogériák ismertsége, a Rossmann egyértelmű céljává vált a megnövekedett ismertség és használat lefölözése, így PPC-ben, programozott digitális vásárlásban és kattintás alapú hirdetésekben tapasztalt ügynökségeket keresett meg a drogéria a további sikerek eléréséhez.

A tender folyamat végén 2015 után ismét Mediacom Magyarország került ki győztesként, valamint a 2015-ös szoros együttműködés után az ügynökség klasszikus display kampányokra kizárólagossági szerződést írhatott alá.

A 2016-os együttműködés február elején indult.

Üdvözlettel:
Mediacom Marketing