Sok vagy kevés épp az ideje? Válassza az összefoglalónkat vagy mélyüljön el honlapunkban az alábbi gombra kattintva.

Kattintson a bővebb információkért

 


 

Legfontosabb erőforrásunk 4,600 munkatársunk

A MediaCom munkavállalóinak motivációja, öröme és jóléte a legfontosabb üzleti szempontunk, és ez kulcsszerepet tölt be eszménkben, miszerint  'ahol elsők az Emberek, ott jobbak az eredmények'.

Élénk és ösztönöző körülmények biztosításával törekszünk arra, hogy az állomány megfelelő kihívások révén mindig kellőképpen motivált legyen, ahol kreatív és egyedi módon valósíthatja meg önmagát. Társaságunkat, és ügyfeleink vállalkozásait a mi munkavállalóink tehetsége viszi előbbre, valamint azon törekvésük, hogy ügyfeleink részére a legkedvezőbb eredményt szolgáltassák.

Freshness programunkat azzal a céllal hoztuk létre, hogy ösztönözzük a friss gondolatok megjelenését, új képességek elsajátítását, valamint innovációra bátorítsunk általa. Tükrözi egyik kulcsfontosságú, világméretű prioritásunkat: briliáns, kreatív és inspiratív munkakörülményeket teremtünk, amelyek lehetővé teszik, hogy a munkacsoportokban nyitott, és motivált emberek alkossanak meg friss gondolatokat.

Freshness programunk egyik kezdeményezése a 'Ha én vezetném a vállalatot' vetélkedő, amely arra hívja fel a munkavállalókat, hogy a MediaCom vezetéséhez újszerű módszerekre tegyenek javaslatokat. Mi azt az elvet valljuk, hogy az embereink ötleteit értékelni, a friss gondolatok létrehozását pedig ösztönözni kell azáltal, hogy a vállalat vezetési és igazgatási feladataihoz hozzászólást engedünk számukra.